|
DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
25 >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/28042
|
| Назва: | Методика проведення інтерактивних занять з формування міжкультурної толерантності в основній школі |
| Автори: | Хабалова, А. |
| Ключові слова: | формування міжкультурної толерантності школа толерантність інтерактивні заняття |
| Дата публікації: | 2025 |
| Короткий огляд (реферат): | Сьогодні, в час якісного і стрімкого розвитку цифрових технологій,
поширення масового поповнення загальних знань про світ та життя в ньому
за допомогою гаджетів та соціальних мереж, питання міжкультурної
толерантності постає дуже гостро, оскільки вона є не лише соціальнопсихологічною характеристикою, але і визначальний чинником успішної
комунікації та порозуміння між людьми різних культурних спільнот.
У зв’язку з цим формування в учнів міжкультурної толерантності, як
здатності розуміти, поважати та приймати людей з іншим культурним
бекґраундом, виступає важливим завданням для майбутнього вчителя і
педагога-професіонала, оскільки саме для підліткового віку характерна
психологічна вразливість, залежність особистісного розвитку від думки
однолітків та труднощі процесу адаптації в сучасному суспільстві. |
| Опис: | Хабалова А. Методика проведення інтерактивних занять з
формування міжкультурної толерантності в
основній школі // Дидаскал : часопис : зб. матер. Міжнар. наук.-практ. конф. «Фундаментальні засади та імплементація педагогіки миру в Україні й світі», 19–20 листоп. 2024 р. / Кафедра загальної педагогіки та андрагогіки ПНПУ імені В. Г. Короленка. Полтава, 2025. №25. С. 83-89. |
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/28042 |
| Розташовується у зібраннях: | 25
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|