|
DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
25 >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/28041
|
| Назва: | Технологія емпатійного слухання як інструмент педагогіки миру: практичні аспекти |
| Автори: | Яремко, Т. |
| Ключові слова: | емпатійне слухання педагогіка миру технологія емпатійного слухання |
| Дата публікації: | 2025 |
| Короткий огляд (реферат): | Педагогіка миру, як сучасна концепція виховання, спрямована на
формування в учнів загальнолюдських цінностей, взаєморозуміння та
культури миру. Вона трансформує освітній процес з передачі знань на
розвиток особистісних компетентностей, необхідних для життя в
складному, полікультурному світі, де здатність до діалогу, емпатії,
емоційного інтелекту та міжособистісної комунікації стають ключовими
соціальними навичками.
У сучасному інформаційному суспільстві, що характеризується
надмірною комунікативною насиченістю та інформаційним
перевантаженням, спостерігається дефіцит компетенцій активного
слухання. |
| Опис: | Яремко Т. Технологія емпатійного слухання як інструмент
педагогіки миру: практичні аспекти // Дидаскал : часопис : зб. матер. Міжнар. наук.-практ. конф. «Фундаментальні засади та імплементація педагогіки миру в Україні й світі», 19–20 листоп. 2024 р. / Кафедра загальної педагогіки та андрагогіки ПНПУ імені В. Г. Короленка. Полтава, 2025. №25. С. 76-83. |
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/28041 |
| Розташовується у зібраннях: | 25
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|