DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
25 >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/28041

Назва: Технологія емпатійного слухання як інструмент педагогіки миру: практичні аспекти
Автори: Яремко, Т.
Ключові слова: емпатійне слухання
педагогіка миру
технологія емпатійного слухання
Дата публікації: 2025
Короткий огляд (реферат): Педагогіка миру, як сучасна концепція виховання, спрямована на формування в учнів загальнолюдських цінностей, взаєморозуміння та культури миру. Вона трансформує освітній процес з передачі знань на розвиток особистісних компетентностей, необхідних для життя в складному, полікультурному світі, де здатність до діалогу, емпатії, емоційного інтелекту та міжособистісної комунікації стають ключовими соціальними навичками. У сучасному інформаційному суспільстві, що характеризується надмірною комунікативною насиченістю та інформаційним перевантаженням, спостерігається дефіцит компетенцій активного слухання.
Опис: Яремко Т. Технологія емпатійного слухання як інструмент педагогіки миру: практичні аспекти // Дидаскал : часопис : зб. матер. Міжнар. наук.-практ. конф. «Фундаментальні засади та імплементація педагогіки миру в Україні й світі», 19–20 листоп. 2024 р. / Кафедра загальної педагогіки та андрагогіки ПНПУ імені В. Г. Короленка. Полтава, 2025. №25. С. 76-83.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/28041
Розташовується у зібраннях:25

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
17.pdf311,25 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок