DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Історії та географії >
Кафедра географії, методики її навчання та туризму >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Освітні й наукові виміри географії та туризму (2025) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/28006

Назва: Емоційне налаштування як інструмент активізації учнівства для якісної навчальної діяльності
Автори: Романчук, Р.С.
Ключові слова: внутрішній клімат в класі
емоційне налаштування
емоційний інтелект
клас
учень
Дата публікації: 2025
Короткий огляд (реферат): У сучасному освітньому процесі вчитель виконує не лише функцію передавання знань, а й виступає наставником, фасилітатором і емоційним провідником. Він створює атмосферу, в якій учні не просто засвоюють матеріал, а й відчувають емоційну підтримку, мотивацію, безпеку. Якість навчальної діяльності здобувачів освіти значною мірою залежить не лише від обраних методів, форм та технологій навчання, а й від їхнього внутрішнього емоційного стану, рівня мотивації та налаштування на сприйняття нової інформації. Саме тому дедалі більшої актуальності набуває поняття «емоційне налаштування» – спеціально розроблена вчителем вправа або серія дій на початку заняття, що спрямована на гармонізацію емоційного фону учнів, активізацію їхньої внутрішньої уваги та створення позитивного емоційного клімату в класі.
Опис: Романчук Р. С. Емоційне налаштування як інструмент активізації учнівства для якісної навчальної діяльності // Освітні й наукові виміри географії та туризму : матер. ІV Всеукр. наук.-практ. інтернет-конф. з міжнар. участю (м. Полтава, 15 травня 2025 р.) / відп. ред. Є. В. Копилець. Полтава : ПНПУ імені В. Г. Короленка, 2025. С. 173-175.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/28006
Розташовується у зібраннях:Освітні й наукові виміри географії та туризму (2025)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
51.pdf174,81 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок