DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Історії та географії >
Кафедра географії, методики її навчання та туризму >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Освітні й наукові виміри географії та туризму (2025) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/27984

Назва: Баланс знань і навичок як ключ до успіху в туристичній освіті
Автори: Даниленко, В.В.
Ключові слова: туристична освіта
освітні програми
компетентність
навчальні програми
Дата публікації: 2025
Короткий огляд (реферат): Сучасна туристична освіта знаходиться на перехресті між традиційними підходами та інноваційними моделями навчання, які спрямовані на практичну підготовку спеціалістів до реалій ринку. У цьому контексті актуальним є упровадження змішаних програм, які поєднують у собі як гуманітарний підхід з розвитком критичного мислення, самосвідомості, творчості та уяви, так і прикладні навички, необхідні для негайного застосування у професійній діяльності. Такий баланс дозволяє майбутнім фахівцям не лише засвоїти теоретичні знання, але й розвинути вміння, що роблять їх конкурентоспроможними у сучасному, швидкоплинному світі туризму.
Опис: Даниленко В. В. Баланс знань і навичок як ключ до успіху в туристичній освіті // Освітні й наукові виміри географії та туризму : матер. ІV Всеукр. наук.-практ. інтернет-конф. з міжнар. участю (м. Полтава, 15 травня 2025 р.) / відп. ред. Є. В. Копилець. Полтава : ПНПУ імені В. Г. Короленка, 2025. С. 97-100.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/27984
Розташовується у зібраннях:Освітні й наукові виміри географії та туризму (2025)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
30.pdf177,77 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок