|
DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Навчально-науковий інститут спеціальної та інклюзивної освіти >
Кафедра технологій корекційної та інклюзивної освіти, логопедії та реабілітології >
Статті >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/27908
|
| Назва: | Філософські проблеми дослідження рівнів особистісного і професійного розвитку педагога |
| Автори: | Стрельніков, В.Ю. |
| Ключові слова: | педагог розвиток майже не особистісний рівень групоцентричний рівень гуманістичний рівень духовний рівень |
| Дата публікації: | 28-лис-2025 |
| Короткий огляд (реферат): | У статті виокремлено філософське підґрунтя розгляду особистісного й професійного розвитку педагога та категоріальний апарат дослідження. Аналізуються чотири рівні означеного розвитку педагога: майже не особистісний рівень, групоцентричний, гуманістичний і духовний. Вказані шляхи (філософські орієнтири) забезпечення особистісно-професійного розвитку педагога. |
| Опис: | Стрельніков В. Філософські проблеми дослідження рівнів особистісного і професійного розвитку педагога. Методологія сучасних наукових досліджень : зб. наук. пр. учасників ХХІ Міжнар. наук.-практ. конф. (27–28 берез. 2025 р., м. Харків) / за заг. ред. К. Юр’євої. Харків : ХНПУ імені Г. С. Сковороди, 2025. 536 с. С. 120–126. |
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/27908 |
| Розташовується у зібраннях: | Статті
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|