DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Навчально-науковий інститут спеціальної та інклюзивної освіти >
Кафедра технологій корекційної та інклюзивної освіти, логопедії та реабілітології >
Статті >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/27908

Назва: Філософські проблеми дослідження рівнів особистісного і професійного розвитку педагога
Автори: Стрельніков, В.Ю.
Ключові слова: педагог
розвиток
майже не особистісний рівень
групоцентричний рівень
гуманістичний рівень
духовний рівень
Дата публікації: 28-лис-2025
Короткий огляд (реферат): У статті виокремлено філософське підґрунтя розгляду особистісного й професійного розвитку педагога та категоріальний апарат дослідження. Аналізуються чотири рівні означеного розвитку педагога: майже не особистісний рівень, групоцентричний, гуманістичний і духовний. Вказані шляхи (філософські орієнтири) забезпечення особистісно-професійного розвитку педагога.
Опис: Стрельніков В. Філософські проблеми дослідження рівнів особистісного і професійного розвитку педагога. Методологія сучасних наукових досліджень : зб. наук. пр. учасників ХХІ Міжнар. наук.-практ. конф. (27–28 берез. 2025 р., м. Харків) / за заг. ред. К. Юр’євої. Харків : ХНПУ імені Г. С. Сковороди, 2025. 536 с. С. 120–126.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/27908
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
12_Стрельніков_2025.pdf225,56 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок