|
DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Природничих наук та менеджменту >
Кафедра мистецтвознавства та позашкільної освіти >
Статті >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/27899
|
| Назва: | Теоретичні та методичні засади соціально- психологічної підтримки обдарованої особистості, психологічної корекції її поведінки, діяльності та вчинків |
| Автори: | Лебедик, Л.В. |
| Ключові слова: | обдарованість психологічна підтримка психокорекція самосвідомість соціальна адаптація емоційна компетентність педагогічна фасилітація |
| Дата публікації: | 28-лис-2025 |
| Короткий огляд (реферат): | У статті розкрито теоретичні підходи та методичні засади соціально-психологічної підтримки обдарованої особистості.
Обґрунтовано психологічні механізми формування її самосвідомості, емоційної зрілості, соціальної адаптації.
Проаналізовано типові труднощі у поведінці й діяльності обдарованих дітей і підлітків, окреслено напрями психокорекційної роботи з ними.
Представлено моделі соціально-психологічного супроводу та конкретні методичні прийоми розвитку саморегуляції, відповідальності, морально-ціннісних орієнтацій обдарованої особистості. |
| Опис: | Лебедик Л. В. Теоретичні та методичні засади соціально-психологічної підтримки обдарованої особистості, психологічної корекції її поведінки, діяльності та вчинків. Обдаровані діти – скарб нації! : матеріали VІ Міжнар. наук.-практ. онлайн-конф. (Київ, 22–28 жовт. 2025 р.) / Упоряд.: М. С. Гальченко, В. М. Шульга. Київ : Інститут обдарованої дитини НАПН України, 2025. 1338 с. С. 566–572. |
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/27899 |
| Розташовується у зібраннях: | Статті
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|