|
DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Технологій та дизайну >
Кафедра професійної освіти, дизайну та безпеки життєдіяльності >
Статті >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/27884
|
| Назва: | Теоретичні засади підготовки майбутніх педагогів позашкільної освіти до ефективної суб’єкт-суб’єктної освітньої взаємодії |
| Автори: | Козирод, О.Г. Злидар, Н.В. |
| Ключові слова: | позашкільна освіта майбутній педагог |
| Дата публікації: | 2024 |
| Короткий огляд (реферат): | Під час реформування вищої педагогічної освіти в Україні особливу вагу набуває ідея організації навчання, яка обґрунтовується на власному бажанні та вільному виборі, а не на примусі. Успішність цього процесу повинна проглядатися не тільки на якості навчання студентів, але й на результативності професійної діяльності викладача. Впровадження нової парадигми освіти можливе лише за умовами, які сприяють реалізації ідей суб'єктності навчання, обґрунтованої на принципах діалогічної взаємодії яка передбачає можливості трансляції власної позиції кожною особистістю, побудови та реалізації особистісної освітньої моделі. |
| Опис: | Козирод О. Г. Злидар Н. В. Теоретичні засади підготовки майбутніх педагогів позашкільної освіти до ефективної суб’єкт-суб’єктної освітньої взаємодії. Вдосконалення позашкільної освіти в умовах сучасних трансформацій: матеріали І всеукр. наук.-практ. інтернет-конф., (Кропивницький, 19 березня 2024 р.).Кропивницький, 2024. С. 222-225. |
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/27884 |
| Розташовується у зібраннях: | Статті
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|