|
DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Психології і соціальної роботи >
Кафедра психології >
Статті >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/27878
|
| Назва: | Соціальне та емоційне навчання |
| Автори: | Тітова, Т.Є. Тітов, І.Г. Яланська, С.П. Когут, І.В. |
| Ключові слова: | cоціально-емоційне навчання соціально-емоційні навички самоусвідомлення саморегуляція соціальна обізнаність навички міжособистісного спілкування прийняття відповідальних рішень емоційний інтелект емпатія |
| Дата публікації: | 2024 |
| Короткий огляд (реферат): | Останніми роками соціально-емоційне навчання (СЕН) стало предметом активного дослідження як в Україні, так і за її межами. Це сучасний підхід до освіти, що виходить за рамки традиційного навчання і зосереджується на розвитку в учнів навичок, необхідних для ефективної взаємодії з іншими людьми та успішного функціонування в суспільстві. Важливість СЕН полягає у його здатності формувати в учнів уміння комунікації, розвитку емпатії, критичного мислення та самосвідомості.
Успішне впровадження СЕН сприяє створенню безпечного і підтримуючого освітнього середовища, а також покращує психоемоційний стан здобувачів освіти.
Соціально-емоційне навчання відіграє ключову роль у підготовці майбутніх фахівців, зокрема психологів, оскільки саме ці навички є основою для ефективної міжособистісної взаємодії та професійної діяльності. У сучасних закладах вищої освіти СЕН стає важливим елементом підготовки студентів до міжкультурного спілкування та участі в різноманітних комунікативних ситуаціях. Це навчання допомагає студентам не лише глибше зрозуміти себе, а й усвідомити своє місце у світі, що є важливим для гармонійного особистісного розвитку.
Розвиток соціально-емоційних навичок є невід’ємною частиною роботи психолога, оскільки вони допомагають фахівцям розуміти та регулювати власні емоції, а також будувати ефективні взаємовідносини з клієнтами. |
| Опис: | Тітова Т. Є., Тітов І. Г., Яланська С. П., Когут І. В. Соціальне та емоційне навчання. Менеджмент складної поведінки учнів : навчальний матеріал. 2024. С. 18-28. |
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/27878 |
| Розташовується у зібраннях: | Статті
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|