DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Психології і соціальної роботи >
Кафедра психології >
Статті >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/27878

Назва: Соціальне та емоційне навчання
Автори: Тітова, Т.Є.
Тітов, І.Г.
Яланська, С.П.
Когут, І.В.
Ключові слова: cоціально-емоційне навчання
соціально-емоційні навички
самоусвідомлення
саморегуляція
соціальна обізнаність
навички міжособистісного спілкування
прийняття відповідальних рішень
емоційний інтелект
емпатія
Дата публікації: 2024
Короткий огляд (реферат): Останніми роками соціально-емоційне навчання (СЕН) стало предметом активного дослідження як в Україні, так і за її межами. Це сучасний підхід до освіти, що виходить за рамки традиційного навчання і зосереджується на розвитку в учнів навичок, необхідних для ефективної взаємодії з іншими людьми та успішного функціонування в суспільстві. Важливість СЕН полягає у його здатності формувати в учнів уміння комунікації, розвитку емпатії, критичного мислення та самосвідомості. Успішне впровадження СЕН сприяє створенню безпечного і підтримуючого освітнього середовища, а також покращує психоемоційний стан здобувачів освіти. Соціально-емоційне навчання відіграє ключову роль у підготовці майбутніх фахівців, зокрема психологів, оскільки саме ці навички є основою для ефективної міжособистісної взаємодії та професійної діяльності. У сучасних закладах вищої освіти СЕН стає важливим елементом підготовки студентів до міжкультурного спілкування та участі в різноманітних комунікативних ситуаціях. Це навчання допомагає студентам не лише глибше зрозуміти себе, а й усвідомити своє місце у світі, що є важливим для гармонійного особистісного розвитку. Розвиток соціально-емоційних навичок є невід’ємною частиною роботи психолога, оскільки вони допомагають фахівцям розуміти та регулювати власні емоції, а також будувати ефективні взаємовідносини з клієнтами.
Опис: Тітова Т. Є., Тітов І. Г., Яланська С. П., Когут І. В. Соціальне та емоційне навчання. Менеджмент складної поведінки учнів : навчальний матеріал. 2024. С. 18-28.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/27878
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
Соціальне та емоційне навчання.pdf283,99 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок