DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Технологій та дизайну >
Кафедра культурології, філософії та музеєзнавства >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Сучасні соціокультурні процеси : філософсько-аксіологічний дискурс >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/27837

Назва: Ціннісні орієнтири епохи Відродження в сучасній філософії освіти
Автори: Федорченко, А.
Ключові слова: Відродження
філософія освіти
Дата публікації: 2024
Короткий огляд (реферат): Епоха Відродження була часом значних культурних, наукових та філософських змін, що суттєво вплинули на розвиток європейського суспільства. Це був період повернення до античної спадщини, розвитку гуманізму, індивідуалізму та нових підходів до пізнання світу. Значення цих ідей відчувається і в сучасній філософії освіти, яка під впливом ренесансних ідеалів спрямована на всебічний розвиток людини, стимулювання критичного мислення, творчості та самостійного пошуку знань. Ціннісні орієнтири Відродження стали основою для багатьох сучасних педагогічних концепцій, орієнтованих на всебічний розвиток особистості, розкриття її потенціалу та культивування творчих здібностей.
Опис: Федорченко А. Ціннісні орієнтири епохи Відродження в сучасній філософії освіти // Сучасні соціокультурні процеси : філософсько-аксіологічний дискурс. Збірник матеріалів V Всеукраїнської науково-практичної конференції (12 листопада 2024 р.). Полтава : ПНПУ імені В. Г. Короленка, 2024. С. 296-298.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/27837
Розташовується у зібраннях:Сучасні соціокультурні процеси : філософсько-аксіологічний дискурс

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
85.pdf382,08 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок