DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Технологій та дизайну >
Кафедра культурології, філософії та музеєзнавства >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Сучасні соціокультурні процеси : філософсько-аксіологічний дискурс >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/27757

Назва: Етичний аспект сучасної освітньої парадигми
Автори: Гайдамака, О.
Ключові слова: сучасна освіта
освітня парадигма
етика освіти
освіта
Дата публікації: 2024
Короткий огляд (реферат): Сучасний стан освіти та перспективи її реформування посіли гідне місце в межах філософського дискурсу. У працях сучасних науковців розробляються нові контури, яких набуває освіта в контексті глобалізаційних та інформаційних впливів. Разом з тим, вони наголошують, що конфігурації дискусійного простору стосовно проблем національної освіти зовсім не представлена етика. За їх переконанням філософія освіти не може зняти потребу розробки етики освіти, котра б, приміром, покладала за мету етичну експертизу освітянських новацій, їхніх наслідків для суспільства в цілому та окремої особи і взагалі спробувала б піддати етичному аналізу систему освіти сьогодення та проектні образи її майбутнього, її зміст та вектор розвитку, а головне, її мету та ціннісне підґрунтя (в залежності від різноманітних вихідних засад філософського обґрунтування).
Опис: Гайдамака О. Етичний аспект сучасної освітньої парадигми // Сучасні соціокультурні процеси : філософсько-аксіологічний дискурс. Збірник матеріалів V Всеукраїнської науково-практичної конференції (12 листопада 2024 р.). Полтава : ПНПУ імені В. Г. Короленка, 2024. С. 53-58.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/27757
Розташовується у зібраннях:Сучасні соціокультурні процеси : філософсько-аксіологічний дискурс

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
16.pdf400,42 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок