|
DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Психології і соціальної роботи >
Кафедра кризової психології >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Психологічні координати розвитку особистості: реалії і перспективи (2025) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/27699
|
| Назва: | Психологічні умови створення сприятливого освітнього середовища для розвитку особистості студента |
| Автори: | Шепельова, М. |
| Ключові слова: | освітнє середовище студент взаємодія студентів за рівнями соціальної контактності та психотизму соціальна контактніст психотизм |
| Дата публікації: | 2025 |
| Короткий огляд (реферат): | Освітнє середовище може як конструктивно, так і
деструктивно впливати на особистість студента. Емпіричні
дослідження свідчать про зростання тиску освітнього
середовища на особистість студента, що змушує його
переходити від енергозберігаючих способів навчання до
енергозатратних. Поліпшенню ситуації не сприяє й
тривала вимушена соціальна ізоляція, зумовлена
карантинними обмеженнями, дистанційним навчанням,
вимушеною зміною місця навчання тощо.
Тому, метою цієї публікації є розглянути психологічні
умови створення сприятливого освітнього середовища для
розвитку особистості студента. |
| Опис: | Шепельова М. Психологічні умови створення
сприятливого освітнього середовища
для розвитку особистості студента // Психологічні координати розвитку особистості: реалії і перспективи : матеріали VІI міжнар. наук.-практ. конф., (21–22 трав. 2025 р.). Полтава : ПНПУ імені В. Г. Короленка, 2025. С. 198-202. |
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/27699 |
| Розташовується у зібраннях: | Психологічні координати розвитку особистості: реалії і перспективи (2025)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|