DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Психології і соціальної роботи >
Кафедра кризової психології >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Психологічні координати розвитку особистості: реалії і перспективи (2025) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/27699

Назва: Психологічні умови створення сприятливого освітнього середовища для розвитку особистості студента
Автори: Шепельова, М.
Ключові слова: освітнє середовище
студент
взаємодія студентів за рівнями соціальної контактності та психотизму
соціальна контактніст
психотизм
Дата публікації: 2025
Короткий огляд (реферат): Освітнє середовище може як конструктивно, так і деструктивно впливати на особистість студента. Емпіричні дослідження свідчать про зростання тиску освітнього середовища на особистість студента, що змушує його переходити від енергозберігаючих способів навчання до енергозатратних. Поліпшенню ситуації не сприяє й тривала вимушена соціальна ізоляція, зумовлена карантинними обмеженнями, дистанційним навчанням, вимушеною зміною місця навчання тощо. Тому, метою цієї публікації є розглянути психологічні умови створення сприятливого освітнього середовища для розвитку особистості студента.
Опис: Шепельова М. Психологічні умови створення сприятливого освітнього середовища для розвитку особистості студента // Психологічні координати розвитку особистості: реалії і перспективи : матеріали VІI міжнар. наук.-практ. конф., (21–22 трав. 2025 р.). Полтава : ПНПУ імені В. Г. Короленка, 2025. С. 198-202.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/27699
Розташовується у зібраннях:Психологічні координати розвитку особистості: реалії і перспективи (2025)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
50.pdf247,39 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок