DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Психології і соціальної роботи >
Кафедра кризової психології >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Психологічні координати розвитку особистості: реалії і перспективи (2025) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/27679

Назва: Особливості підготовки студентів психологів до роботи з множинними психотравмами війни
Автори: Кузікова, С.
Ключові слова: майбутній психолог
студент психолог
робота з множинними травмами війни
травми війни
Дата публікації: 2025
Короткий огляд (реферат): Під час війни діти і дорослі потерпають від великої кількості травмівних подій. Хронічна екстремальність воєнного стану впливає не лише на психологічне благополуччя, а й на здатність студентів до навчання. Розмірковуючи про події, які можуть мати травмівний вплив на студентів, дуже важливо враховувати типи переживань, які перевантажують здатність їхню справлятися з труднощами, та те, що студенти сприймають як травмівне [2]. Якщо у мирному житті українці традиційно переживали одиничну травмівну подію, наприклад, ДТП, смерть батьків або близької людини, важку інвалідизуючу хворобу, то під час війни як дорослі, так і діти можуть переживати складні травми, які зазвичай повторюються – очікування рідного з війни, зникнення безвісти, загибель, травмування, втрату будинку, вимушене переселення тощо.
Опис: Кузікова С. Особливості підготовки студентів психологів до роботи з множинними психотравмами війни // Психологічні координати розвитку особистості: реалії і перспективи : матеріали VІI міжнар. наук.-практ. конф., (21–22 трав. 2025 р.). Полтава : ПНПУ імені В. Г. Короленка, 2025. С. 128-131.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/27679
Розташовується у зібраннях:Психологічні координати розвитку особистості: реалії і перспективи (2025)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
31.pdf222,84 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок