DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Психології і соціальної роботи >
Кафедра кризової психології >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Психологічні координати розвитку особистості: реалії і перспективи (2025) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/27662

Назва: Збереження та підтримка ментального здоров’я учнів і вчителів у загальноосвітніх закладах в умовах кризових ситуацій
Автори: Гуменюк, В.
Ребро, Є.
Ключові слова: ментальне здоров’я
учень
вчитель
навчальний процес
кризова ситуація
Дата публікації: 2025
Короткий огляд (реферат): У сучасних умовах, коли українське суспільство переживає складні соціальні трансформації, пов’язані з війною, переміщенням населення, втратою близьких, економічною нестабільністю та невизначеністю майбутнього, ментальне здоров’я громадян, зокрема, дітей і педагогів, набуває пріоритетного значення. Школа як одна з основних соціальних інституцій відіграє ключову роль у підтримці стабільності, безпеки та психологічної рівноваги. Особливої актуальності це набуває в умовах освітньої реформи та адаптації системи до нових викликів, спричинених війною.
Опис: Гуменюк В., Ребро Є. Збереження та підтримка ментального здоров’я учнів і вчителів у загальноосвітніх закладах в умовах кризових ситуацій // Психологічні координати розвитку особистості: реалії і перспективи : матеріали VІI міжнар. наук.-практ. конф., (21–22 трав. 2025 р.). Полтава : ПНПУ імені В. Г. Короленка, 2025. С. 65-69.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/27662
Розташовується у зібраннях:Психологічні координати розвитку особистості: реалії і перспективи (2025)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
15.pdf251,73 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок