DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Природничих наук та менеджменту >
Кафедра хімії та методики викладання хімії >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
18 Полтавські хімічні читання >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/27548

Назва: Впровадження та використання на уроках хімії моделювання як елементу STEM-освіти
Автори: Токало, А.В.
Ключові слова: STEM-освіта
освіта України
вивчення хімії
урок хімії
Дата публікації: 2025
Короткий огляд (реферат): Освіта в Україні, як і в світі, має тенденцію до інтеграції освітніх галузей, до запровадження комплексного компетентнісного навчання на базі реальних проєктів, які розв’язують практичні завдання на стику науки, математики, інженерії та технологій. Моделі зазначених процесів реалізуються через впровадження STEM-освіти на різних рівнях освіти. STEM-освіта є частиною Нової української школи, вона розвиває в учнів критичне мислення, навички роботи в команді, вміння застосовувати набуті знання для розв'язування практичних завдань. Учні знаходять рішення на практиці, шляхом спроб і помилок і центральним образом постає саме творче завдання, а не вчитель. Головною перевагою STEM-навчання для дітей є їх підготовка до реального життя. Завдяки STEMтехнологіям освіта модернізується, що є одним з ключових факторів інноваційної діяльності в освітньому просторі.
Опис: Токало А. В. Впровадження та використання на уроках хімії моделювання як елементу STEM-освіти // ХVІІІ Полтавські хімічні читання: Збірник наукових праць Всеукраїнської науково- практичної конференції, (Полтава, 12 – 13 березня 2025 р.) / М-во освіти і науки України, Полтав. нац. пед. ун-т ім. В. Г. Короленка [та ін.] – Полтава: Редакційно-видавничий відділ ПНПУ імені В. Г. Короленка. 2025. С. 282-285.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/27548
Розташовується у зібраннях:18 Полтавські хімічні читання

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
108.pdf509,77 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок