DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Природничих наук та менеджменту >
Кафедра педагогічної майстерності та менеджменту імені І.А. Зязюна >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Традиції та інновації менеджменту навчальних закладів і реалізація управлінських проектів >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/2748

Назва: Засади успішності внутрішньошкільного контролю
Автори: Дробот, А.Б.
Ключові слова: контроль
Дата публікації: 2010
Короткий огляд (реферат): Управлінська діяльність у освітньому закладі досить різносторонньою за своїм змістом. Так, Г.Єльнікова називає шістнадцять загальних функцій, зазначаючи, що їхня кількість у роботах різних дослідників не збігається. Серед названих, наприклад, передбачення, організація, розпорядження, узгодження, контроль (облік, аналіз), планування, рішення, мотивація, регулювання, координація та ін.. Дані проведеного вивчення робіт з освітнього менеджменту, які наводить дослідниця, свідчать, що пріоритетною (наведена в 93% робіт) повинна вважатися функція контролю, обліку та аналізу.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/2748
Розташовується у зібраннях:Традиції та інновації менеджменту навчальних закладів і реалізація управлінських проектів

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
Drobot.pdf117,02 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок