DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Навчально-науковий інститут спеціальної та інклюзивної освіти >
Кафедра технологій корекційної та інклюзивної освіти, логопедії та реабілітології >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Становлення особистості дитини в умовах сучасного розвитку суспільства (2025) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/27398

Назва: Особливості булінгу серед підлітків в умовах інклюзивного навчання
Автори: Яновська, Т.А.
Гончарова, Н.О.
Харченко, А.С.
Ключові слова: булінг
освітнє середовище
інклюзивне навчання
підлітки
жертва булінгу
спостерігач булінгу
Дата публікації: 2025
Короткий огляд (реферат): У статті приділено увагу аналізу теоретичних поглядів на явище булінгу в освітньому процесі в умовах інклюзивного навчання, зокрема наведено ознаки, характеристики учасників булінгу. Аналізувалися особливості феномену булінгу, специфіка особистісного розвитку підлітків. Розкривалося питання ролі емоційного інтелекту в системі чинників прояву булінгу в освітньому середовищі.
Опис: Яновська Т. А., Гончарова Н. О., Харченко А. С. Особливості булінгу серед підлітків в умовах інклюзивного навчання // Становлення особистості дитини в умовах сучасного розвитку суспільства: психолого-педагогічний, корекційно-реабілітаційний, соціальний і медичний аспекти : матеріали всеукр. наук.-практ. конф. з міжнародною участю, м. Полтава, 1-2 трав. 2025 р. / за заг. ред. Н. Г. Пахомової. Полтава, ПНПУ. 2025. С. 266-273.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/27398
Розташовується у зібраннях:Становлення особистості дитини в умовах сучасного розвитку суспільства (2025)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
42.pdf196,43 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок