DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Навчально-науковий інститут спеціальної та інклюзивної освіти >
Кафедра технологій корекційної та інклюзивної освіти, логопедії та реабілітології >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Становлення особистості дитини в умовах сучасного розвитку суспільства (2025) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/27398
|
Назва: | Особливості булінгу серед підлітків в умовах інклюзивного навчання |
Автори: | Яновська, Т.А. Гончарова, Н.О. Харченко, А.С. |
Ключові слова: | булінг освітнє середовище інклюзивне навчання підлітки жертва булінгу спостерігач булінгу |
Дата публікації: | 2025 |
Короткий огляд (реферат): | У статті приділено увагу аналізу теоретичних поглядів на явище булінгу в
освітньому процесі в умовах інклюзивного навчання, зокрема наведено ознаки,
характеристики учасників булінгу. Аналізувалися особливості феномену булінгу,
специфіка особистісного розвитку підлітків. Розкривалося питання ролі емоційного
інтелекту в системі чинників прояву булінгу в освітньому середовищі. |
Опис: | Яновська Т. А., Гончарова Н. О., Харченко А. С. Особливості булінгу серед підлітків
в умовах інклюзивного навчання // Становлення особистості дитини в умовах сучасного розвитку суспільства: психолого-педагогічний, корекційно-реабілітаційний, соціальний і медичний аспекти : матеріали всеукр. наук.-практ. конф. з міжнародною участю, м. Полтава, 1-2 трав. 2025 р. / за заг. ред. Н. Г. Пахомової. Полтава, ПНПУ. 2025. С. 266-273. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/27398 |
Розташовується у зібраннях: | Становлення особистості дитини в умовах сучасного розвитку суспільства (2025)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|