DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Навчально-науковий інститут спеціальної та інклюзивної освіти >
Кафедра технологій корекційної та інклюзивної освіти, логопедії та реабілітології >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Становлення особистості дитини в умовах сучасного розвитку суспільства (2025) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/27396
|
Назва: | Інклюзивна школа як простір соціалізації дітей з ООП: вітчизняний досвід у світлі міжнародних практик |
Автори: | Шеремет, В. |
Ключові слова: | інклюзивна освіта соціалізація діти з ООП інклюзивна школа міжнародний досвід |
Дата публікації: | 2025 |
Короткий огляд (реферат): | У статті розглянуто інклюзивну школу як важливий простір соціалізації
дітей з особливими освітніми потребами (ООП). Аналізується український досвід у
контексті провідних міжнародних підходів до інклюзивної освіти. Підкреслено роль
соціально-педагогічної підтримки, взаємодії учасників освітнього процесу та
створення безпечного середовища. |
Опис: | Шеремет В. Інклюзивна школа як простір соціалізації дітей з ООП:
вітчизняний досвід у світлі міжнародних практик // Становлення особистості дитини в умовах сучасного розвитку суспільства: психолого-педагогічний, корекційно-реабілітаційний, соціальний і медичний аспекти : матеріали всеукр. наук.-практ. конф. з міжнародною участю, м. Полтава, 1-2 трав. 2025 р. / за заг. ред. Н. Г. Пахомової. Полтава, ПНПУ. 2025. С. 255-261. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/27396 |
Розташовується у зібраннях: | Становлення особистості дитини в умовах сучасного розвитку суспільства (2025)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|