DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Навчально-науковий інститут спеціальної та інклюзивної освіти >
Кафедра технологій корекційної та інклюзивної освіти, логопедії та реабілітології >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Становлення особистості дитини в умовах сучасного розвитку суспільства (2025) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/27388

Назва: Артикуляційна гімнастика як засіб розвитку мовлення дітей з ДЦП
Автори: Соловйова, Т.
Мрихіна, М.
Ключові слова: артикуляційна гімнастика
мовлення
ДЦП
логопедична робота
корекція
Дата публікації: 2025
Короткий огляд (реферат): У статті розкрито значення артикуляційної гімнастики як засобу розвитку мовлення дітей з дитячим церебральним паралічем. Проаналізовано класифікацію вправ, методику їх застосування та емпірично перевірено ефективність розробленої програми. Подано рекомендації щодо використання артикуляційної гімнастики в роботі логопеда.
Опис: Соловйова Т., Мрихіна М. Артикуляційна гімнастика як засіб розвитку мовлення дітей з ДЦП // Становлення особистості дитини в умовах сучасного розвитку суспільства: психолого-педагогічний, корекційно-реабілітаційний, соціальний і медичний аспекти : матеріали всеукр. наук.-практ. конф. з міжнародною участю, м. Полтава, 1-2 трав. 2025 р. / за заг. ред. Н. Г. Пахомової. Полтава, ПНПУ. 2025. С. 203-208.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/27388
Розташовується у зібраннях:Становлення особистості дитини в умовах сучасного розвитку суспільства (2025)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
32.pdf189,75 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок