DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Навчально-науковий інститут спеціальної та інклюзивної освіти >
Кафедра технологій корекційної та інклюзивної освіти, логопедії та реабілітології >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Становлення особистості дитини в умовах сучасного розвитку суспільства (2025) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/27384
|
Назва: | Використання жестової мови в системі інклюзивної освіти: український та зарубіжний досвід |
Автори: | Петрушов, А.В. Рогізна, С. |
Ключові слова: | жестова мова інклюзивна освіта сурдопедагогіка |
Дата публікації: | 2025 |
Короткий огляд (реферат): | Питання застосування жестової мови при навчанні дітей з порушеннями слуху
є одним із найактуальніших у сучасній сурдопедагогіці. На сучасному етапі
розвитку спеціальної освіти створена ефективна система спеціального навчання
глухих дітей жестовій мові, котра безперервно розвивається і поповнюється новими
методами та засобами. Основою цієї системи є оцінка жестової мови та дактилології,
що є основними засобами для спілкування глухих людей, що мають порушення
слуху. У наш час сурдопедагогічна наука на проблему глухоти дивиться переважно з
точки зору соціокультурної концепції. |
Опис: | Петрушов А. В., Рогізна С. Використання жестової мови в системі інклюзивної
освіти: український та зарубіжний досвід // Становлення особистості дитини в умовах сучасного розвитку суспільства: психолого-педагогічний, корекційно-реабілітаційний, соціальний і медичний аспекти : матеріали всеукр. наук.-практ. конф. з міжнародною участю, м. Полтава, 1-2 трав. 2025 р. / за заг. ред. Н. Г. Пахомової. Полтава, ПНПУ. 2025. С. 178-184. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/27384 |
Розташовується у зібраннях: | Становлення особистості дитини в умовах сучасного розвитку суспільства (2025)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|