DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Навчально-науковий інститут спеціальної та інклюзивної освіти >
Кафедра технологій корекційної та інклюзивної освіти, логопедії та реабілітології >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Становлення особистості дитини в умовах сучасного розвитку суспільства (2025) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/27366

Назва: Маніпуляції прямокутниками як засіб розвитку уяви учнів у процесі ігрового тренінгу
Автори: Заїка, Є.
Кузнєцов, М.
Ключові слова: уява
школяр
мовлення
ігровий тренінг
розвиваючі ігри
візуальне мислення
маніпулювання прямокутниками
розвиваюче навчання
Дата публікації: 2025
Короткий огляд (реферат): У статті показаний приклад реалізації базової ідеї навчання, що розвиває – розвиток конкретної психічної функції (уяви та його прийомів) за допомогою тренінгових ігор у школярів. Такі ігри вбудовуються у процес навчальної діяльності. Описано умови та правила гри на прикладі розумового маніпулювання прямокутниками. Пропонуються п'ять варіантів вправ, які були апробовані авторами практично.
Опис: Заїка Є., Кузнєцов М. Маніпуляції прямокутниками як засіб розвитку уяви учнів у процесі ігрового тренінгу // Становлення особистості дитини в умовах сучасного розвитку суспільства: психолого-педагогічний, корекційно-реабілітаційний, соціальний і медичний аспекти : матеріали всеукр. наук.-практ. конф. з міжнародною участю, м. Полтава, 1-2 трав. 2025 р. / за заг. ред. Н. Г. Пахомової. Полтава, ПНПУ. 2025. С. 63-67.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/27366
Розташовується у зібраннях:Становлення особистості дитини в умовах сучасного розвитку суспільства (2025)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
10.pdf187,12 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок