|
DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Навчально-науковий інститут спеціальної та інклюзивної освіти >
Кафедра технологій корекційної та інклюзивної освіти, логопедії та реабілітології >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Становлення особистості дитини в умовах сучасного розвитку суспільства (2025) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/27365
|
| Назва: | Цілісна праксична система – як її формувати в дітей із особливими освітніми потребами |
| Автори: | Єфименко, М. |
| Ключові слова: | дитина з особливими освітніми потребами цілісна праксична система праксис правила праксична система |
| Дата публікації: | 2025 |
| Короткий огляд (реферат): | В статті представлено авторський погляд на цілісну праксичну систему
дітей із особливими освітніми потребами. Запропоновано послідовність
опановування дітьми всіх видів праксису. Доведено, що першим має формуватись загальний праксис, тобто основні рухи у дітей. Вони представлені в авторській
програмі «Казкова фізкультура» у вигляді восьми основних рухових режимів. Для
реалізації цих режимів на заняттях треба керуватися золотими правилами
фізичного розвитку дітей, вісім із яких представлено в статті. |
| Опис: | Єфименко М. Цілісна праксична система – як її формувати
в дітей із особливими освітніми потребами // Становлення особистості дитини в умовах сучасного розвитку суспільства: психолого-педагогічний, корекційно-реабілітаційний, соціальний і медичний аспекти : матеріали всеукр. наук.-практ. конф. з міжнародною участю, м. Полтава, 1-2 трав. 2025 р. / за заг. ред. Н. Г. Пахомової. Полтава, ПНПУ. 2025. С. 55-62. |
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/27365 |
| Розташовується у зібраннях: | Становлення особистості дитини в умовах сучасного розвитку суспільства (2025)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|