DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Природничих наук та менеджменту >
Кафедра педагогічної майстерності та менеджменту імені І.А. Зязюна >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Сучасні технології формування конкурентоспроможного менеджера: методологія, практика, перспективи >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/27352
|
Назва: | Оцінка впливу договорів інтелектуальної власності на ефективність маркетингу інновацій |
Автори: | Школяр, С.П. Шепітько, С.І. Троян, П.Д. Зобенько, І.В. |
Ключові слова: | інтелектуальна власність маркетинг інновацій |
Дата публікації: | 2025 |
Короткий огляд (реферат): | В епоху інноваційної економіки успіх підприємств все більше залежить від їхньої
здатності створювати та комерціалізувати нові знання та технології. Маркетинг
інновацій є складним та багатогранним процесом, ефективність якого значною мірою
визначається не лише якістю самої інновації та обраними маркетинговими
інструментами, але й належним правовим захистом та використанням інтелектуальної
власності. Договори у сфері ІВ є ключовим механізмом реалізації прав на інновації та
їхньої інтеграції в маркетингові стратегії. Системний підхід в моделі менеджменту
інноваційно активної організації включає в себе фундаментальні принципи та
застосування системного мислення для планування та управління інноваційними
проектами. Деяким питанням договірних відносин в сфері інтелектуальної
власності були присвячені попередні дослідження, дана робота спрямована на
виявлення та аналіз механізмів, через які договори ІВ впливають на результативність
маркетингових зусиль, спрямованих на виведення інноваційних продуктів і послуг на
ринок та забезпечення їхнього успіху. |
Опис: | Школяр С. П., Шепітько С. І., Троян П. Д., Зобенько І. В. Оцінка впливу договорів інтелектуальної
власності на ефективність маркетингу інновацій // Сучасні технології формування конкурентоспроможного менеджера: методологія, практика, перспективи : матер. Всеукр. наук. форуму (м. Полтава, 13-14 березня 2025 р.) / за заг. ред. проф. М. В. Гриньової. Полтава : ПНПУ імені В. Г. Короленка, 2025. С. 257-259. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/27352 |
Розташовується у зібраннях: | Сучасні технології формування конкурентоспроможного менеджера: методологія, практика, перспективи
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|