|
DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Комп'ютерних наук, математики, фізики та економіки >
Кафедра загальної педагогіки та андрагогіки >
Статті >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/27295
|
Назва: | Професійна підготовка вчителя: специфіка в умовах Нової української школи |
Автори: | Ільченко, О.Ю. |
Ключові слова: | професійна підготовка вчителя Нова українська школа |
Дата публікації: | 2024 |
Короткий огляд (реферат): | Сьогодні, в умовах Нової української школи, принцип зв’язку теорії і практики є одним із провідних в організації освітнього процесу, адже мета школи – сформувати в учнів «ядро знань, на яке будуть накладатись уміння цими знаннями користуватися, а також цінності та навички, що знадобляться випускникам української школи у професійному та приватному житті» [3]. Проте реалії сьогодення переконують, що в сучасних умовах, поки що, не дося-гнуто належного рівня єдності теорії і практики у підготовці вчителя: терміни багатьох видів практик скорочені, пропедевтична педагогічна практика, як один із найважливіших і визначальних видів практики студентів, у багатьох університетах відсутня, через брак коштів не завжди проводиться практика в школах сільської місцевості тощо. Водночас, Закон України «Про освіту» (2017 р.) наголошує і акцентує на тому, що метою сучасної освіти є всебічний розвиток людини як особистості та найвищої цінності суспільства, її талантів, інтелектуальних, творчих і фізичних здібностей, формування цінностей і необ-хідних для успішної самореалізації компетентностей, виховання відповідаль-них громадян, які здатні до свідомого суспільного вибору та спрямування своєї діяльності на користь іншим людям і суспільству, збагачення на цій основі ін-телектуального, економічного, творчого, культурного потенціалу Українського народу, підвищення освітнього рівня громадян задля забезпечення сталого ро-звитку України та її європейського вибору [2]. Реалізація цієї мети вимагає оно-влення головних завдань професійно-педагогічної підготовки здобувача вищої освіти і, зокрема, вчителя. Ці зміни стосуються нових освітніх стандартів, ква-ліфікаційних моделей і методичних систем професійної підготовки фахівців за рівнями «бакалавр» і «магістр». |
Опис: | Ільченко О. Ю. Професійна підготовка вчителя: специфіка в умовах Нової української школи. Правові, економічні та соціокультурні засади регулювання суспільних відносин: сучасні реалії та виклики часу : збірник ма-теріалів V Всеукр. наук.-практ. конф., 5-6 грудня 2023 р. / Полт. ін-т еконо-міки і права Відкритого міжнародного університету розвитку людини «Ук-раїна» ; відп. ред. Р. Басенко. Полтава : ПІЕП, 2024. С. 271-273. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/27295 |
Розташовується у зібраннях: | Статті
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|