DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Навчально-науковий інститут спеціальної та інклюзивної освіти >
Кафедра технологій корекційної та інклюзивної освіти, логопедії та реабілітології >
Статті >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/27221

Назва: Складники сталого розвитку педагога в закладі неперервної освіти
Автори: Стрельніков, В.Ю.
Ключові слова: сталий розвиток педагога
сталий розвиток
неперервна освіта
професійна компетентність
рефлексія
цифрова грамотність
Дата публікації: 2025
Короткий огляд (реферат): У тезах висвітлено сутність і значення сталого розвитку педагога в контексті функціонування закладів неперервної освіти. Розкрито основні складники сталого професійного становлення сучасного вчителя, зокрема: ціннісно-світоглядний, інформаційно-цифровий, рефлексивний, інноваційно-проєктувальний, соціально-комунікативний та емоційно-регулятивний. Акцентовано на ролі закладів неперервної освіти у формуванні стійкої педагогічної позиції, здатної відповідати на виклики сучасності та інтегрувати принципи сталого розвитку в освітню практику.
Опис: Стрельніков В. Ю. Складники сталого розвитку педагога в закладі неперервної освіти. Освітній процес сьогодення: досягнення, виклики, перспективи : збірник матеріалів Всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю (м. Тернопіль, 25 квітня 2025 року) / Редколегія: О. М. Петровський, І. М. Вітенко, О. І. Когут, О. Я. Колодійчук, Г. Р. Корицька, О. Р. Олексюк, Ю. М. Починок, В. Я. Гайда, І. І. Подлесна. Тернопіль, 2025. C. 57–60.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/27221
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
5_Стрельніков_2025.pdf140,23 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок