| 
DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
 Факультети >
 Навчально-науковий інститут спеціальної та інклюзивної освіти >
 Кафедра технологій корекційної та інклюзивної освіти, логопедії та реабілітології >
 Статті >
 
        
            | Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/27221 |  
 
| Назва: | Складники сталого розвитку педагога в  закладі неперервної освіти |  | Автори: | Стрельніков, В.Ю. |  | Ключові слова: | сталий розвиток педагога сталий розвиток
 неперервна освіта
 професійна компетентність
 рефлексія
 цифрова грамотність
 |  | Дата публікації: | 2025 |  | Короткий огляд (реферат): | У тезах висвітлено сутність і значення сталого розвитку педагога в контексті функціонування закладів неперервної освіти. Розкрито основні складники сталого професійного становлення сучасного вчителя, зокрема: ціннісно-світоглядний, інформаційно-цифровий, рефлексивний, інноваційно-проєктувальний, соціально-комунікативний та емоційно-регулятивний. Акцентовано на ролі закладів неперервної освіти у формуванні стійкої педагогічної позиції, здатної відповідати на виклики сучасності та інтегрувати принципи сталого розвитку в освітню практику. |  | Опис: | Стрельніков В. Ю. Складники сталого розвитку педагога в закладі неперервної освіти. Освітній процес сьогодення: досягнення, виклики, перспективи : збірник матеріалів Всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю (м. Тернопіль, 25 квітня 2025 року) / Редколегія: О. М. Петровський, І. М. Вітенко, О. І. Когут, О. Я. Колодійчук, Г. Р. Корицька, О. Р. Олексюк, Ю. М. Починок, В. Я. Гайда, І. І. Подлесна. Тернопіль, 2025. C. 57–60. |  | URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/27221 |  | Розташовується у зібраннях: | Статті 
 |  
 
    
     Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.   |