DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Автореферати та дисертації >
Дисертації >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/27125
|
Назва: | Особливості розвитку особистісного потенціалу майбутніх психологів в процесі активного соціально-психологічного пізнання |
Автори: | Бульченко, Д.В. |
Ключові слова: | розвиток особистості особистість особистісний потенціал майбутні психологи соціально-психологічне пізнання |
Дата публікації: | 2025 |
Короткий огляд (реферат): | У дисертації представлене дослідження особливостей розвитку особистісного потенціалу майбутніх психологів в процесі активного соціально-психологічного пізнання. Зокрема, обґрунтовано теоретичну модель особистісного потенціалу майбутніх психологів та проаналізовано роль методу активного соціально-психологічного пізнання в його формуванні; розроблено комплекс методів психодіагностики показників особистісного потенціалу майбутніх психологів; проаналізовано показники сформованості компонентів особистісного потенціалу майбутніх психологів та охарактеризовано закономірності суб’єктивного сприйняття даного феномену респондентами; розроблено програму розвитку особистісного потенціалу майбутніх психологів методом активного соціально-психологічного пізнання та перевірено її ефективність під час апробації. |
Опис: | Бульченко Д. В. Особливості розвитку особистісного потенціалу майбутніх психологів в процесі активного соціально-психологічного пізнання. Кваліфікаційна наукова праця на правах рукопису. Дисертація на здобуття наукового ступеня доктора філософії у галузі знань 05 Соціальні та поведінкові науки, спеціальність 053 Психологія. 2025. Полтавський національний педагогічний університет імені В. Г. Короленка. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/27125 |
Розташовується у зібраннях: | Дисертації
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|