DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Фізичного виховання та спорту >
Кафедра медико-біологічних дисциплін і фізичного виховання >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Роль фізичної культури і спорту в збереженні та зміцненні генофонду нації >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/27106

Назва: Перспективи застосування диференційованого підходу в систему фізичного виховання школярів
Автори: Жмайло, Ю.
Ключові слова: школяр
виховання школяра
фізичне виховання
диференційований підхід
індивідуалізація навчання
шкільна освіта
адаптація
Дата публікації: 2025
Короткий огляд (реферат): Фізичне виховання є невід’ємною складовою загальноосвітньої підготовки школярів, спрямованою на розвиток основних фізичних якостей, зміцнення здоров’я та формування стійкої мотивації до занять спортом. Проте традиційні підходи до викладання фізичної культури часто орієнтовані на середньостатистичний рівень підготовленості учнів, що не враховує їхніх індивідуальних особливостей. У зв’язку з цим диференційований підхід у фізичному вихованні набуває особливої значущості, оскільки дозволяє підвищити ефективність занять, забезпечити оптимальне фізичне навантаження та створити умови для всебічного розвитку кожної дитини.
Опис: Жмайло Ю. Перспективи застосування диференційованого підходу в систему фізичного виховання школярів // Роль фізичної культури і спорту в збереженні та зміцненні генофонду нації : мат-ли всеукр. наук.-практ. онлайн-конф., (м. Полтава, 16-17 квітня 2025 р.). Полтава : Астрая, 2025. С. 46-48.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/27106
Розташовується у зібраннях:Роль фізичної культури і спорту в збереженні та зміцненні генофонду нації

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
19.pdf224,71 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок