DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Фізичного виховання та спорту >
Кафедра медико-біологічних дисциплін і фізичного виховання >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Роль фізичної культури і спорту в збереженні та зміцненні генофонду нації >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/27102

Назва: Шляхи та методи підвищення мотивації дітей різновікових груп до тренувань у тенісі
Автори: Горохов, С.
Ключові слова: мотивація
теніс
тренувальний процес
ігрові методи
змагальна мотивація
психологічна підтримка
сучасні технології
соціальна взаємодія
позитивне підкріплення
Дата публікації: 2025
Короткий огляд (реферат): Мотивація є одним із ключових чинників ефективного залучення дітей до тренувального процесу у тенісі, а також забезпечення їхньої довготривалої участі у спорті. Враховуючи різновікові особливості дітей, необхідно застосовувати індивідуалізований підхід до мотивації, що включає використання ігрових методів, емоційної підтримки, змагальної складової та сучасних технологій. Тренер повинен розробляти такі методики підготовки, які стимулюватимуть інтерес дітей до занять тенісом, сприятимуть формуванню дисципліни та прагненню до саморозвитку.
Опис: Горохов С. Шляхи та методи підвищення мотивації дітей різновікових груп до тренувань у тенісі // Роль фізичної культури і спорту в збереженні та зміцненні генофонду нації : мат-ли всеукр. наук.-практ. онлайн-конф., (м. Полтава, 16-17 квітня 2025 р.). Полтава : Астрая, 2025. С. 37-39.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/27102
Розташовується у зібраннях:Роль фізичної культури і спорту в збереженні та зміцненні генофонду нації

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
15.pdf190,56 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок