DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Природничих наук та менеджменту >
Кафедра педагогічної майстерності та менеджменту імені І.А. Зязюна >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Традиції та інновації менеджменту навчальних закладів і реалізація управлінських проектів >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/2705
|
Назва: | Освоєння процедури експертного оцінювання як складової управління в закладах освіти |
Автори: | Копилець, Є.В. Тарасевич, Н.М. |
Ключові слова: | експертне оцінювання |
Дата публікації: | 2010 |
Короткий огляд (реферат): | Реформування освіти, поява варіативних програм, технологій,інтенсивне поширенням нових методів навчання, створення авторських шкіл, впровадженням різноманітних проектів в закладах освіти викликає нагальну потребу в кваліфікованій експертній оцінці, яка дає можливість отримати достовірну інформацію про реальний стан справ і стає підґрунтям прийняття належних рішень. Сфера застосування експертизи в освіті досить
широка: компетентна оцінка підручників, наукових досліджень, стандартів освіти, прийняття державних і регіональних програм, впровадження інновацій на регіональному та місцевому рівні, атестація закладу. Водночас, оскільки ця процедура використовується порівняно недавно, організація її викликає певні труднощі, які зумовлені складністю її окремих технік. Важливість для управлінця освітою оволодіти технологією організації експертного оцінювання зумовила уведення спеціального курсу "Педагогічна експертиза" для
магістрантів зі спеціальності управління навчальними закладами та управління
проектами. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/2705 |
Розташовується у зібраннях: | Традиції та інновації менеджменту навчальних закладів і реалізація управлінських проектів
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|