DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Навчально-науковий інститут спеціальної та інклюзивної освіти >
Кафедра технологій корекційної та інклюзивної освіти, логопедії та реабілітології >
Статті >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/27025

Назва: Духовні цінності, вектори та рівні розвитку людини
Автори: Стрельніков, В.Ю.
Крулько, Л.В.
Ключові слова: розвиток
духовні цінності
вектори
рівні розвитку людини
індивідуальна освітня траєкторія
Дата публікації: 5-тра-2025
Короткий огляд (реферат): Розглядаються духовні цінності, вектори та рівні розвитку людини в руслі індивідуальної освітньої траєкторії як можливості реалізувати свій потенціал. У статті проведений аналіз структури розвитку людини за індивідуальною освітньою траєкторією, який свідчить про те, що рівень сформованості особистості багато в чому визначає можливість самореалізації особистості, її професійну придатність.
Опис: Стрельніков В., Крулько Л. 1.6. Духовні цінності, вектори та рівні розвитку людини. Освітні практики та технології у фізичній культурі і спорті в умовах сучасних викликів. Монографія; за ред. В. М. Пристинського, Т. М. Пристинської. Слов’янськ : ДВНЗ “Донбаський державний педагогічний університет”, 2025. C. 84–103.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/27025
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
4_Стрельніков_Крулько_2025.pdf202,11 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок