DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Природничих наук та менеджменту >
Кафедра педагогічної майстерності та менеджменту імені І.А. Зязюна >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Традиції та інновації менеджменту навчальних закладів і реалізація управлінських проектів >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/2702

Назва: Дослідження ціннісних пріоритетів соціально занедбаних підлітків
Автори: Денисовець, Т.М.
Ключові слова: соціально занедбана дитина
школа-інтернат
Дата публікації: 2010
Короткий огляд (реферат): Одним із шляхів коригуючого впливу на спрямованість особистості соціально занедбаної дитини бачиться формування в неї системи цінностей, адекватної конструктивним життєвим проектам. Досліджуючи ціннісні пріоритети підлітків, які зазнали соціальної занедбаності і перебувають нині у школі-інтернаті, ми провели анкетування серед вихованців трьох таких закладів Запорізької, Кіровоградської та Полтавської областей.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/2702
Розташовується у зібраннях:Традиції та інновації менеджменту навчальних закладів і реалізація управлінських проектів

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
Denisovec.pdf121,38 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок