DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Природничих наук та менеджменту >
Кафедра педагогічної майстерності та менеджменту імені І.А. Зязюна >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Традиції та інновації менеджменту навчальних закладів і реалізація управлінських проектів >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/2698
|
Назва: | Індивідуалізація навчання учнів за допомогою підручника «Основи здоров’я» |
Автори: | Бойченко, Т.Є. |
Ключові слова: | основи здоров’я здоров’я іІндивідуалізація навчання |
Дата публікації: | 2010 |
Короткий огляд (реферат): | В українській освіті здоров’язбережувальна компетентність учнів розглядається як ключова поряд з умінням учитися, загальнокультурною, громадянською, підприємницькою, соціальною, загальнокультурною та ІКТ компетентностями. Учні 1-9 класів вивчають предмет «Основи
здоров’я» з 2001 р. за підручниками, в яких розкривається сутність здоров’я як феномена взаємоузгодженої життєдіяльності фізичної, психічної, соціальної та духовної складових людини, які в кожній особистості неповторно поєднуються. Це спонукає до індивідуалізації навчання основам здоров’я.
Підручники з основ здоров’я створено вперше, більшість з них нині проходять апробацію. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/2698 |
Розташовується у зібраннях: | Традиції та інновації менеджменту навчальних закладів і реалізація управлінських проектів
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|