DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Природничих наук та менеджменту >
Кафедра педагогічної майстерності та менеджменту імені І.А. Зязюна >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Традиції та інновації менеджменту навчальних закладів і реалізація управлінських проектів >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/2698

Назва: Індивідуалізація навчання учнів за допомогою підручника «Основи здоров’я»
Автори: Бойченко, Т.Є.
Ключові слова: основи здоров’я
здоров’я
іІндивідуалізація навчання
Дата публікації: 2010
Короткий огляд (реферат): В українській освіті здоров’язбережувальна компетентність учнів розглядається як ключова поряд з умінням учитися, загальнокультурною, громадянською, підприємницькою, соціальною, загальнокультурною та ІКТ компетентностями. Учні 1-9 класів вивчають предмет «Основи здоров’я» з 2001 р. за підручниками, в яких розкривається сутність здоров’я як феномена взаємоузгодженої життєдіяльності фізичної, психічної, соціальної та духовної складових людини, які в кожній особистості неповторно поєднуються. Це спонукає до індивідуалізації навчання основам здоров’я. Підручники з основ здоров’я створено вперше, більшість з них нині проходять апробацію.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/2698
Розташовується у зібраннях:Традиції та інновації менеджменту навчальних закладів і реалізація управлінських проектів

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
Bojchenko.pdf125,57 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок