DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Природничих наук та менеджменту >
Кафедра педагогічної майстерності та менеджменту імені І.А. Зязюна >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Традиції та інновації менеджменту навчальних закладів і реалізація управлінських проектів >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/2687
|
Назва: | Проектування психолого-педагогічної підготовки вчителя початкових класів |
Автори: | Хомич, Л.О. |
Ключові слова: | професійна підготовка вчителя умілість майстерність вчитель початкових класів |
Дата публікації: | 2010 |
Короткий огляд (реферат): | Аналіз психолого-педагогічної літератури показав, що підвищення рівня професійної підготовки вчителя, подолання типових ускладнень, що виникають в його практичній діяльності, пов’язані з формуванням у
майбутнього спеціаліста цілісного сприймання компонентів педагогічного процесу. Визначальною умовою формування цілісного сприймання педагогічного процесу як об’єкта діяльності вчителя є системність його знань.
Питання професійно-педагогічної підготовки майбутніх вчителів на основі системного підходу у своїх працях розглядали А.М. Алексюк, В.І. Каган, І.А. Сиченіков, В.А. Семиченко, В.І. Луговий, В.Я. Дашковський, О.В. Глузман та ін. Їхні дослідження грунтуються на філософському визначенні
системного підходу як напряму методології наукового пізнання і соціальної практики, коли кожний об’єкт є системою; вони підкреслюють необхідність вивчення системних явищ з точки зору цілісності, структурності,
функціональності, організованості. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/2687 |
Розташовується у зібраннях: | Традиції та інновації менеджменту навчальних закладів і реалізація управлінських проектів
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|