DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Природничих наук та менеджменту >
Кафедра хімії та методики викладання хімії >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
17 Менделєєвські читання >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/26814

Назва: Використання задач у бразильському стилі на заняттях з хімічних дисциплін
Автори: Боркова, С.Г.
Ключові слова: використання задач у бразильському стилі
вивчення хімії
методи навчання
навчальний кейс
задача в бразильському стилі
кейс-випадок
кейс-ситуація
Дата публікації: 2024
Короткий огляд (реферат): Пізнавальна активність – це інтерес до навчальної діяльності, до отримання знань, до науки. Виникнення пізнавальної активності залежить, в першу чергу, від розвитку студента, його досвіду, знань, того ґрунту, який живить інтерес, а з іншого боку - від способу подачі матеріалу.
Опис: Боркова С. Г. Використання задач у бразильському стилі на заняттях з хімічних дисциплін // ХVІІ Менделєєвські читання (ХVІІ Полтавські хімічні читання) : Збірник наукових праць Міжнародної науково-практичної конференції, (Полтава, 13 – 14 березня 2024 р.) / М-во освіти і науки України, Полтав. нац. пед. ун-т ім. В. Г. Короленка [та ін.]. Полтава: Редакційно-видавничий відділ ПНПУ імені В. Г. Короленка. 2024. С. 57-59.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/26814
Розташовується у зібраннях:17 Менделєєвські читання

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
26.pdf503,99 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок