DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Природничих наук та менеджменту >
Кафедра хімії та методики викладання хімії >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
17 Менделєєвські читання >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/26814
|
Назва: | Використання задач у бразильському стилі на заняттях з хімічних дисциплін |
Автори: | Боркова, С.Г. |
Ключові слова: | використання задач у бразильському стилі вивчення хімії методи навчання навчальний кейс задача в бразильському стилі кейс-випадок кейс-ситуація |
Дата публікації: | 2024 |
Короткий огляд (реферат): | Пізнавальна активність – це інтерес до навчальної діяльності, до
отримання знань, до науки. Виникнення пізнавальної активності залежить, в першу чергу,
від розвитку студента, його досвіду, знань, того ґрунту, який живить інтерес, а з іншого
боку - від способу подачі матеріалу. |
Опис: | Боркова С. Г. Використання задач у бразильському стилі на
заняттях з хімічних дисциплін // ХVІІ Менделєєвські читання (ХVІІ Полтавські хімічні читання) : Збірник наукових праць Міжнародної науково-практичної конференції, (Полтава, 13 – 14 березня 2024 р.) / М-во освіти і науки України, Полтав. нац. пед. ун-т ім. В. Г. Короленка [та ін.]. Полтава: Редакційно-видавничий відділ ПНПУ імені В. Г. Короленка. 2024. С. 57-59. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/26814 |
Розташовується у зібраннях: | 17 Менделєєвські читання
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|