DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Природничих наук та менеджменту >
Кафедра педагогічної майстерності та менеджменту імені І.А. Зязюна >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Традиції та інновації менеджменту навчальних закладів і реалізація управлінських проектів >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/2680
|
Назва: | Педагогічні моделі життєтворчості |
Автори: | Бех, І.Д. |
Ключові слова: | учні життєві ролі життєтворчість |
Дата публікації: | 2010 |
Короткий огляд (реферат): | Ідеї життєтворчості знаходять місце в педагогічних моделях, які розробляються в різних країнах світу в контексті освіти XXI століття. Приміром, американська педагогічна наука дедалі більше схиляється до такої думки: шкільна освіта повніша зосередитися не тільки на тому, які реальні знання,
навички, уміння можуть продемонструвати учні, а й на зовсім новому доповненні до такого погляду, – якими дорослими повинні стати молоді люди, носіями яких якостей вони будуть у XXI столітті. Найповніше такий підхід ілюструє масштабний проект «Освіта світового класу», з ініціативою якого
виступила педагогічна громадськість штату Вірджинія. У його основу покладено «життєві ролі», що їх виконуватимуть учні в XXI столітті. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/2680 |
Розташовується у зібраннях: | Традиції та інновації менеджменту навчальних закладів і реалізація управлінських проектів
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|