DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Природничих наук та менеджменту >
Кафедра педагогічної майстерності та менеджменту імені І.А. Зязюна >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Традиції та інновації менеджменту навчальних закладів і реалізація управлінських проектів >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/2680

Назва: Педагогічні моделі життєтворчості
Автори: Бех, І.Д.
Ключові слова: учні
життєві ролі
життєтворчість
Дата публікації: 2010
Короткий огляд (реферат): Ідеї життєтворчості знаходять місце в педагогічних моделях, які розробляються в різних країнах світу в контексті освіти XXI століття. Приміром, американська педагогічна наука дедалі більше схиляється до такої думки: шкільна освіта повніша зосередитися не тільки на тому, які реальні знання, навички, уміння можуть продемонструвати учні, а й на зовсім новому доповненні до такого погляду, – якими дорослими повинні стати молоді люди, носіями яких якостей вони будуть у XXI столітті. Найповніше такий підхід ілюструє масштабний проект «Освіта світового класу», з ініціативою якого виступила педагогічна громадськість штату Вірджинія. У його основу покладено «життєві ролі», що їх виконуватимуть учні в XXI столітті.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/2680
Розташовується у зібраннях:Традиції та інновації менеджменту навчальних закладів і реалізація управлінських проектів

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
Bex.pdf128,25 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок