DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Витоки педагогічної майстерності >
2011(8) Ч.1 >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/268

Назва: Розвиток творчого потенціалу освітніх лідерів: британський досвід
Автори: Бойченко, М.А.
Ключові слова: ефективність
лідерські команди
лідерство
творчий потенціал
педагогічний колектив
професійна громада
школа
Дата публікації: 2011
Видавець: Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка
Короткий огляд (реферат): У статті розглянуті особливості формування творчого потенціалу освітніх лідерів у Великобританії як необхідної умови підвищення ефективності діяльності школи. Визначені функції освітніх лідерів в умовах рекультуризації школи та її перетворення на творчу професійну спільноту.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/268
Розташовується у зібраннях:2011(8) Ч.1

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
Boychen2.pdf307,66 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок