DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Навчально-науковий інститут спеціальної та інклюзивної освіти >
Кафедра технологій корекційної та інклюзивної освіти, логопедії та реабілітології >
Статті >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/26779
|
Назва: | Сучасні стратегії підготовки майбутніх педагогів закладів позашкільної освіти до організації інклюзивної освіти |
Автори: | Стрельніков, В.Ю. Пустяк, Р.А. |
Ключові слова: | сучасні стратегії підготовка майбутніх педагогів заклад позашкільної освіти інклюзивна освіта |
Дата публікації: | 3-кві-2025 |
Короткий огляд (реферат): | У статті автори розглядають сучасні стратегії підготовки майбутніх педагогів закладів позашкільної освіти до організації інклюзивного навчання, які передбачають інтеграцію інклюзивної педагогіки у зміст освітніх програм, використання практико-орієнтованих методів навчання, застосування цифрових технологій, розвиток психологічної готовності, формування співпраці між фахівцями та соціальне партнерство. |
Опис: | Пустяк Р., Стрельніков В. Сучасні стратегії підготовки майбутніх педагогів закладів позашкільної освіти до організації інклюзивної освіти. Сучасні стратегії сталого розвитку держави та суспільства: наукові горизонти та перспективи : збірник матеріалів ІІ-ї науково-практичної конференції за міжнародною участю / за наук. ред. О. В. Чепелюк, В. Д. Філіппової, В. М. Демченка. Хмельницький: ХНТУ, 2025. Том 2. 728 с. С. 472–474. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/26779 |
Розташовується у зібраннях: | Статті
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|