DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Природничих наук та менеджменту >
Кафедра хімії та методики викладання хімії >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
14 Менделєєвські читання >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/26745

Назва: Поняття візуалізації навчальної інформації з хімії у старшій школі
Автори: Рогоча, А.С.
Ключові слова: візуалізація
вивчення хімії
старша школа
візуалізація навчального матеріалу
Дата публікації: 2021
Короткий огляд (реферат): На розвиток технології візуалізації навчальної інформації вплинула педагогічна концепція візуальної грамотності, яка виникла у США в 60-х роках XX століття. Ця концепція ґрунтується на положеннях про значущість візуального сприйняття для людини в процесі пізнання, необхідності підготовки свідомості людини до діяльності в умовах все більш «візуалізованого» світу. В останні роки в педагогіці з’явився новий термін «візуальна освіта», що віддзеркалює зростаючу роль візуалізації у навчанні [2]. Під візуалізацією навчальної інформації розуміють відбір, структурування і оформлення навчального матеріалу у візуальний образ, заснований на різних способах пред’явлення інформації і взаємозв’язках між цими способами, що сприяють активній роботі мислення того, хто навчається при читанні й осмисленні змісту представленого матеріалу.
Опис: Рогоча А. С. Поняття візуалізації навчальної інформації з хімії у старшій школі // ХІV Менделєєвські читання : Збірник наукових праць Міжнародної науково-практичної конференції, (Полтава, 25 лютого 2021 р.) / М-во освіти і науки України, Полтав. нац. пед. ун-т ім. В. Г. Короленка [та ін.]. Полтава: Редакційно-видавничий відділ ПНПУ імені В. Г. Короленка. 2021. С. 127-130.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/26745
Розташовується у зібраннях:14 Менделєєвські читання

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
55.pdf534,98 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок