DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Природничих наук та менеджменту >
Кафедра хімії та методики викладання хімії >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
14 Менделєєвські читання >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/26714
|
Назва: | Дослідження групових форм навчання хімії |
Автори: | Лоза, В.М. Німченко, К.С. |
Ключові слова: | групові форми навчання форми навчання навчання хімії |
Дата публікації: | 2021 |
Короткий огляд (реферат): | У реформуванні сучасної шкільної хімічної освіти в Україні приділяють увагу таким
педагогічним моделям і технологіям навчання, які забезпечують можливість переносити акцент
із масових педагогічних явищ на особистість школяра, коли він не лише засвоює хімічний зміст,
а й набуває досвіду активної діяльності. До таких технологій зараховують і технологію групового
навчання, яка за своєю суттю є особистісно орієнтованою, оскільки будується на засадах глибокої
поваги до особистості школяра і передбачає ставлення до нього як до свідомого відповідального
суб’єкта навчально-виховної взаємодії.
Питання про групові форми навчальної діяльності в психолого-педагогічній літературі
посідає важливе місце, тому що вони відкривають для дітей можливість співпраці, стосунків,
пізнання довкілля. Групова форма навчальної діяльності виникла як альтернатива існуючим
традиційним формам навчання. |
Опис: | Лоза В. М., Німченко К. С. Дослідження групових форм навчання хімії // ХІV Менделєєвські читання : Збірник наукових праць Міжнародної науково-практичної конференції, (Полтава, 25 лютого 2021 р.) / М-во освіти і науки України, Полтав. нац. пед. ун-т ім. В. Г. Короленка [та ін.]. Полтава: Редакційно-видавничий відділ ПНПУ імені В. Г. Короленка. 2021. С. 102-103. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/26714 |
Розташовується у зібраннях: | 14 Менделєєвські читання
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|