DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Витоки педагогічної майстерності >
2024(34) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/26675

Назва: Особливості використання пісень як педагогічного інструменту викладання іноземної мови у початковій школі
Автори: Шумський, О.Л.
Шумська, О.О.
Ключові слова: молодші школярі
іноземна мова
автентичні пісенні матеріали
іншомовні знання та вміння
мовленнєва діяльність
вікові особливості
психічні процеси
Дата публікації: 2024
Короткий огляд (реферат): У роботі розкрито дидактичний потенціал автентичних пісенних матеріалів, обґрунтовано їх переваги і окреслено можливості їх використання на початковому етапі навчання іноземних мов у ЗЗСО. Доведено, що пісенні матеріали є дієвим допоміжним засобом навчання і методично виправданим доповненням традиційного навчального матеріалу, що сприяє підвищенню ефективності вивчення іноземної мови. Схарактеризовано принципи відбору іншомовного пісенного матеріалу та наведено приклади форм роботи та навчальних завдань, спрямованих на набуття молодшими школярами іншомовних знань та формування у них іншомовних навичок.
Опис: Шумський О., Шумська О. Особливості використання пісень як педагогічного інструменту викладання іноземної мови у початковій школі. Витоки педагогічної майстерності: журнал. Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. Полтава, 2024. Випуск 34. С. 244-248.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/26675
Розташовується у зібраннях:2024(34)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
SHUMSKYI.pdf181,23 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок