|
DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Витоки педагогічної майстерності >
2024(34) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/26669
|
Назва: | Концепція формування та запровадження інноваційної діяльності при викладанні дисциплін природничої галузі |
Автори: | Рокотянська, В.О. Дяченко-Богун, М.М. Гомля, Л.М. Шкура, Т.В. |
Ключові слова: | інноваційні технології інноваційна діяльність модернізація компетентність освітній процес дифузія освіта |
Дата публікації: | 2024 |
Короткий огляд (реферат): | Сучасний стан цивілізації ще більш гостро показав значимість системи освіти. В основі класичної системи освіти лежить імператив підготовки людини, що знає, розуміє – інших людей, інші культури, специфіку сучасного буття. Сучасне інформаційне суспільство потребує якісної освіти, яка є основою інтелектуального потенціалу нації, професійної компетентності людини. Тому аналіз тенденцій модернізації освіти, зокрема впровадження різноманітних інноваційних технологій, є актуальним питанням не тільки теоретичного вивчення, але й важливим практичним завданням сьогоднішнього дня.
Для забезпечення ефективної фахової підготовки необхідна переорієнтація суспільної свідомості, набуття якісно нових знань і навичок. У цих умовах система освіти в ХХІ столітті все більше перетворюється на базову галузь суспільства, яка, з одного боку є джерелом формування світогляду, ціннісних пріоритетів і готовності до активної дії, з іншого, – формує і розвиває людину, готову до змін у динамічному світі. Саме це визначає зміст та цілі педагогічної діяльності, які мають відповідати запитам часу. Одним із чинників перегляду і оновлення принципів та методик педагогічної практики є володіння педагогом сучасними інноваційними технологіями та використання їх в своїй педагогічній діяльності. Вивчення об’єктивних та суб’єктивних чинників, які сприяють чи перешкоджають цим процесам, є безумовно важливим завданням для модернізації освітнього простору. |
Опис: | Рокотянська В., Дяченко-Богун М., Гомля Л.,
Шкура Т. Концепція формування та запровадження інноваційної діяльності при викладанні дисциплін природничої галузі. Витоки педагогічної майстерності: журнал. Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. Полтава, 2024. Випуск 34. С. 214-218. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/26669 |
Розташовується у зібраннях: | 2024(34)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|