DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Витоки педагогічної майстерності >
2024(34) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/26669

Назва: Концепція формування та запровадження інноваційної діяльності при викладанні дисциплін природничої галузі
Автори: Рокотянська, В.О.
Дяченко-Богун, М.М.
Гомля, Л.М.
Шкура, Т.В.
Ключові слова: інноваційні технології
інноваційна діяльність
модернізація
компетентність
освітній процес
дифузія
освіта
Дата публікації: 2024
Короткий огляд (реферат): Сучасний стан цивілізації ще більш гостро показав значимість системи освіти. В основі класичної системи освіти лежить імператив підготовки людини, що знає, розуміє – інших людей, інші культури, специфіку сучасного буття. Сучасне інформаційне суспільство потребує якісної освіти, яка є основою інтелектуального потенціалу нації, професійної компетентності людини. Тому аналіз тенденцій модернізації освіти, зокрема впровадження різноманітних інноваційних технологій, є актуальним питанням не тільки теоретичного вивчення, але й важливим практичним завданням сьогоднішнього дня. Для забезпечення ефективної фахової підготовки необхідна переорієнтація суспільної свідомості, набуття якісно нових знань і навичок. У цих умовах система освіти в ХХІ столітті все більше перетворюється на базову галузь суспільства, яка, з одного боку є джерелом формування світогляду, ціннісних пріоритетів і готовності до активної дії, з іншого, – формує і розвиває людину, готову до змін у динамічному світі. Саме це визначає зміст та цілі педагогічної діяльності, які мають відповідати запитам часу. Одним із чинників перегляду і оновлення принципів та методик педагогічної практики є володіння педагогом сучасними інноваційними технологіями та використання їх в своїй педагогічній діяльності. Вивчення об’єктивних та суб’єктивних чинників, які сприяють чи перешкоджають цим процесам, є безумовно важливим завданням для модернізації освітнього простору.
Опис: Рокотянська В., Дяченко-Богун М., Гомля Л., Шкура Т. Концепція формування та запровадження інноваційної діяльності при викладанні дисциплін природничої галузі. Витоки педагогічної майстерності: журнал. Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. Полтава, 2024. Випуск 34. С. 214-218.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/26669
Розташовується у зібраннях:2024(34)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
ROKOTIANSKA.pdf181,68 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок