DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Витоки педагогічної майстерності >
2024(34) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/26667
|
Назва: | Шляхи оптимізації фізичного і психічного здоров’я та благополуччя студентської молоді |
Автори: | Рибалка, О.Я. Атаманчук, Н.М. |
Ключові слова: | фізичне здоров'я психічне здоров'я студентська молодь здоров'язбереження заклад вищої освіти |
Дата публікації: | 2024 |
Короткий огляд (реферат): | Статтю присвячено вивченню шляхів оптимізації фізичного і психічного здоров’я та благополуччя студентської молоді. Виявлено, що студенти володіють знаннями про цінність здоров’я та шляхи його покращення. Пріоритетним для більшості опитаних є ведення здорового способу життя, лише незначна кількість студентів не дотримуються принципів здорового способу життя. Значна більшість студентів володіють методами боротьби зі стресовими та депресивними станами і застосовують їх на практиці. Основними шляхами збереження і зміцнення психічного і фізичного здоров’я та благополуччя студентської молоді вважаємо: відповідну методичну підготовку та психологічну готовність педагогів до надання необхідної допомоги в різних стресових ситуаціях; планування виховних заходів на основі здоров’язбереження; впровадження в навчально-виховний процес здоров’язбережних освітніх технологій; створення необхідних умов для повноцінного гармонійного психофізичного розвитку студентів, що включає: дотримання санітарно-гігієнічних норм і вимог в навчальних приміщеннях; укладання раціонального розкладу занять; оптимальний руховий режим (введення фізкультхвилинок на заняттях); створення умов для харчування студентів в ЗВО; здійснення оздоровчих лікувальних та профілактичних заходів; створення в навчальному закладі творчої атмосфери, психологічно комфортного комунікативного середовища, що запобігає емоційному вигорянню педагогів, порушенням психоемоційного стану студентів; формування у студентів відповідних умінь та навичок збереження і зміцнення свого здоров’я і здоров’я оточуючих; активне використання арт-практик в навчально-виховній діяльності ЗВО; плідна співпраця з психологічною службою університету. |
Опис: | Рибалка О. Атаманчук Н. Шляхи оптимізації фізичного і психічного здоров’я та благополуччя студентської молоді. Витоки педагогічної майстерності: журнал. Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. Полтава, 2024. Випуск 34. С. 202-207. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/26667 |
Розташовується у зібраннях: | 2024(34)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|