DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Витоки педагогічної майстерності >
2024(34) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/26667

Назва: Шляхи оптимізації фізичного і психічного здоров’я та благополуччя студентської молоді
Автори: Рибалка, О.Я.
Атаманчук, Н.М.
Ключові слова: фізичне здоров'я
психічне здоров'я
студентська молодь
здоров'язбереження
заклад вищої освіти
Дата публікації: 2024
Короткий огляд (реферат): Статтю присвячено вивченню шляхів оптимізації фізичного і психічного здоров’я та благополуччя студентської молоді. Виявлено, що студенти володіють знаннями про цінність здоров’я та шляхи його покращення. Пріоритетним для більшості опитаних є ведення здорового способу життя, лише незначна кількість студентів не дотримуються принципів здорового способу життя. Значна більшість студентів володіють методами боротьби зі стресовими та депресивними станами і застосовують їх на практиці. Основними шляхами збереження і зміцнення психічного і фізичного здоров’я та благополуччя студентської молоді вважаємо: відповідну методичну підготовку та психологічну готовність педагогів до надання необхідної допомоги в різних стресових ситуаціях; планування виховних заходів на основі здоров’язбереження; впровадження в навчально-виховний процес здоров’язбережних освітніх технологій; створення необхідних умов для повноцінного гармонійного психофізичного розвитку студентів, що включає: дотримання санітарно-гігієнічних норм і вимог в навчальних приміщеннях; укладання раціонального розкладу занять; оптимальний руховий режим (введення фізкультхвилинок на заняттях); створення умов для харчування студентів в ЗВО; здійснення оздоровчих лікувальних та профілактичних заходів; створення в навчальному закладі творчої атмосфери, психологічно комфортного комунікативного середовища, що запобігає емоційному вигорянню педагогів, порушенням психоемоційного стану студентів; формування у студентів відповідних умінь та навичок збереження і зміцнення свого здоров’я і здоров’я оточуючих; активне використання арт-практик в навчально-виховній діяльності ЗВО; плідна співпраця з психологічною службою університету.
Опис: Рибалка О. Атаманчук Н. Шляхи оптимізації фізичного і психічного здоров’я та благополуччя студентської молоді. Витоки педагогічної майстерності: журнал. Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. Полтава, 2024. Випуск 34. С. 202-207.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/26667
Розташовується у зібраннях:2024(34)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
RIBALKA.pdf203,37 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок