DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Витоки педагогічної майстерності >
2024(34) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/26661

Назва: Констатувальна діагностика та стан сформованості соціально-емоційних навичок молодших школярів Сумської ОТГ
Автори: Мороз, Є.В.
Ключові слова: соціально-емоційні навички
молодші школярі
констатувальний експеримент
саморегуляція
відповідальність
емпатія
Сумська ОТГ
Дата публікації: 2024
Короткий огляд (реферат): Автором досліджено рівень розвитку соціально-емоційних навичок у молодших школярів Сумської об'єднаної територіальної громади. Було проведено констатувальний експеримент, в якому взяли участь 28 закладів освіти та 494 учні 3-4 класів. За розробленою авторською методикою оцінювався рівень сформованості 17 соціально-емоційних навичок, згрупованих у п'ять основних та один додатковий вимір. Основна увага приділялася таким навичкам, як саморегуляція, емоційна грамотність, співпраця та емпатія, які є критично важливими для успішної адаптації учнів до шкільного життя та подальшого соціального розвитку. Результати дослідження демонструють високий рівень залученості та відкритості до нового досвіду серед учнів, проте деякі навички, такі як відповідальність та самоконтроль, потребують додаткової уваги. Автор також наголошує на важливості розробки програм для розвитку цих навичок у дітей з урахуванням індивідуальних потреб та залученням батьків до освітнього процесу.
Опис: Мороз Є. Констатувальна діагностика та стан сформованості соціально-емоційних навичок молодших школярів Сумської ОТГ. Витоки педагогічної майстерності: журнал. Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. Полтава, 2024. Випуск 34. С. 159-164.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/26661
Розташовується у зібраннях:2024(34)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
MOROZ.pdf245,6 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок