DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Витоки педагогічної майстерності >
2024(34) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/26658
|
Назва: | Аналіз основних методологічних підходів до формування математичної компетентності учнів основної і старшої школи |
Автори: | Махова, Я.А. |
Ключові слова: | методологічні підходи математична компетентність особистісно-орієнтований підхід діяльнісний підхід системний підхід інтегративний підхід компетентнісний підхід нейрокогнітивний підхід нейромоделюючий підхід |
Дата публікації: | 2024 |
Короткий огляд (реферат): | У статті обгрунтовано авторське бачення значення методологічних підходів до формування математичної компетентності на основі аналізу досліджень українських та зарубіжних науковців, що розглядають методологічні підходи до організації освітнього процесу загалом.
Схарактеризовано математичну компетентність як одну із ключових навичок, необхідних у сучасному світі, яка охоплює вміння застосовувати математичні знання, розуміти концепції та вирішувати проблеми з використанням математики. Компетентність людини визначено як структуровані набори знань, навичок, умінь і взаємовідносин, які дозволяють їй ідентифікувати і розв’язувати проблеми, що виникають у певній сфері діяльності незалежно від ситуацій. Для детального аналізу процесу формування математичної компетентності учнів основної та старшої школи, який базується на спільній навально-творчій діяльності, автором виокремлено наступні теоретико-методологічні підходи: особистісно-орієнтований, діяльнісний, системний, інтегративний, компетентнісний, нейрокогнітивний та нейромоделюючий. Дослідження фокусується на детальному аналізі зазначених підходів та виділенні окремих принципів, що їх деталізують. |
Опис: | Махова Я. Аналіз основних методологічних підходів до формування математичної компетентності учнів основної і старшої школи. Витоки педагогічної майстерності: журнал. Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. Полтава, 2024. Випуск 34. С. 149-155. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/26658 |
Розташовується у зібраннях: | 2024(34)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|