|
DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Витоки педагогічної майстерності >
2024(34) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/26655
|
Назва: | Теоретичні основи управління освітньою діяльністю учнів профільної школи |
Автори: | Кучай, Т.П. Кучай, О.В. Коритан, Н.І. |
Ключові слова: | управління освітньою діяльністю учні профільна школа освіта учителі |
Дата публікації: | 2024 |
Короткий огляд (реферат): | У статті розглядаються теоретичні основи управління освітньою діяльністю учнів профільної школи.
Практичні працівники шкіл визнають недостатність своєї теоретичної підготовки з теорії управління. Водночас не можна сказати, що вчені не займаються вивченням питань теорії управління. Безперечно, школа має свою специфіку, особливості. Однак будь-якому досліднику (теоретику, практику) слід пам'ятати, що діалектична сутність теорії управління доведена і, отже, вона має загальний, всепроникний характер, а її загальні закономірності виявляють себе в будь-якому вигляді управлінської діяльності, у будь-якому змісті роботи керівника.
Систему управління якістю середньої освіти не можна запровадити одномоментно. Вона формується послідовно, поетапно, відповідно до програми її становлення та розвитку. Управління якістю освіти – це не лише досягнення його певного рівня, а й забезпечення позитивної динаміки його зміни.
Динамічний розвиток макросередовища школи, що надає освітні послуги, розкриває необхідність постійного контролю ситуації, що складається, і внесення відповідних коректив у свою діяльність, що дозволить зберегти і зміцнити конкурентні позиції. Створення єдиного освітнього простору потребує застосування нових методів управління, що сприяють підвищенню конкурентоспроможності та якості послуг освітнього закладу. Усвідомлення людини, її знань, компетенцій, креативності у виборі та ухваленні нетривіальних рішень як досягнення найвищої суспільної цінності є характерною рисою сучасної дійсності. У зв'язку з цим підвищення конкурентоспроможності та якості може стати пусковим механізмом, який ініціює новий якісний етап у розвитку освітніх послуг. |
Опис: | Кучай Т., Кучай О., Коритан Н. Теоретичні основи управління освітньою діяльністю учнів профільної школи. Витоки педагогічної майстерності: журнал. Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. Полтава, 2024. Випуск 34. С. 135-138. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/26655 |
Розташовується у зібраннях: | 2024(34)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|