DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Навчально-науковий інститут спеціальної та інклюзивної освіти >
Кафедра технологій корекційної та інклюзивної освіти, логопедії та реабілітології >
Статті >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/26622

Название: Особливості використання TEACCH в умовах інклюзивного навчання
Авторы: Пахомова, Н.Г.
Губарь, О.Г.
Олефір, О.І.
Дрозд, Л.В.
Ключевые слова: ранній аутистичний спектр
корекційна допомога
інноваційні технології
TEACCH
інклюзивне навчання
Issue Date: 2025
Краткий осмотр (реферат): Постановка проблеми. Останнім часом спостерігається тенденція до збільшення кількості дітей з розладом аутистичного спектру (РАС). Інклюзивна освіта, яка передбачає навчання таких дітей у загальноосвітніх закладах, вимагає від педагогів володіння ефективними методами та стратегіями. Оскільки особи з РАС відчувають значні труднощі в соціальній взаємодії, комунікації та поведінці, система TEEACH надає інструменти для розвитку цих навичок, що є критично важливим для їх успішної інтеграції в інклюзивне середовище.
Описание: Пахомова Н. Г., Губарь О. Г., Олефір О. І., Дрозд Л. В. Особливості використання TEACCH в умовах інклюзивного навчання. Гуманність у контексті сталого розвитку: виклики і перспективи : Матер. Міжнар. наук.-практ. конф. (Львів, Україна – Земмерінг, Австрія, 11-14 березня 2025 року). Львів. ЛНУ імені Івана Франка. 2025. С. 262-268.
URI: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/26622
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:

File Description SizeFormat
Особливості використання.pdf275,58 kBAdobe PDFView/Open
View Statistics

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2010  Duraspace - Feedback