DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Педагогічні науки >
2014(60) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/2660
|
Назва: | Теоретичні засади упровадження педагогічних інновацій у контекстну підготовку магістрів |
Автори: | Дем’яненко, Н.М. |
Ключові слова: | упровадження умови впровадження критерії педагогічна інноватика передовий педагогічний досвід педагог-новатор шкільна практика педагогічна наука авторська школа інноваційна технологія |
Дата публікації: | 2014 |
Видавець: | Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка |
Короткий огляд (реферат): | Теоретично обґрунтовано категорію «передовий, взірцевий, новаторський педагогічний досвід». Розкрито взаємозв’язок дефініцій «авторська школа» та «інноваційна педагогічна технологія». Визначено феномен «упровадження», розроблено критерії
оцінювання й відбору педагогічної інноватики, соціально-педагогічні, теоретико-практичні, науково-методичні, морально-
психологічні умови успішного впровадження передового педагогічного досвіду в практику навчальних закладів. Виявлено основні етапи цього процесу. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/2660 |
Розташовується у зібраннях: | 2014(60)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|