DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Психології і соціальної роботи >
Психологія і соціальна робота у ХХІ столітті (2024) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/26591

Назва: Соціально-психологічні наслідки воєнної агресії у дітей шкільного віку
Автори: Руденко, Ю.Ю.
Ключові слова: дитина шкільного віку
війна
психологічна травма
психологічна допомога
психосоціальна підтримка
Дата публікації: 2024
Короткий огляд (реферат): В Україні з лютого 2022 року з’явилися нові виклики для підходів до надання психосоціальної підтримки, відмінні від тих, що існували з 2014 року. Російська агресія призвела до того, що наші громадяни продовжують зазнавати травматичних наслідків війни ‒ втрати близьких, розлуки з родиною, перебування під обстрілами чи в тимчасовій окупації, втрати житла, вимушеного переселення, сильного емоційного впливу щоденних новин та історій земляків. Найбільше від цього страждають діти, оскільки їхня реакція на стресові події має специфічні особливості. У закладах освіти є можливість своєчасно виявляти учнів із проявами психологічної травми, надавати їм необхідну підтримку та створювати умови для покращення психічного добробуту всіх здобувачів освіти.
Опис: Руденко Ю. Ю. Соціально-психологічні наслідки воєнної агресії у дітей шкільного віку // Психологія і соціальна робота у ХХІ столітті : зб. наук. матеріалів ІІ Міжнарод. наук.-практ. форуму (20-22 листопада 2024 р., м. Полтава). Полтава, 2024. С. 469-473.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/26591
Розташовується у зібраннях:Психологія і соціальна робота у ХХІ столітті (2024)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
139.pdf216,85 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок