DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Психології і соціальної роботи >
Психологія і соціальна робота у ХХІ столітті (2024) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/26591
|
Назва: | Соціально-психологічні наслідки воєнної агресії у дітей шкільного віку |
Автори: | Руденко, Ю.Ю. |
Ключові слова: | дитина шкільного віку війна психологічна травма психологічна допомога психосоціальна підтримка |
Дата публікації: | 2024 |
Короткий огляд (реферат): | В Україні з лютого 2022 року з’явилися нові виклики для
підходів до надання психосоціальної підтримки, відмінні від тих, що
існували з 2014 року. Російська агресія призвела до того, що наші
громадяни продовжують зазнавати травматичних наслідків війни ‒ втрати близьких, розлуки з родиною, перебування під обстрілами чи в
тимчасовій окупації, втрати житла, вимушеного переселення,
сильного емоційного впливу щоденних новин та історій земляків.
Найбільше від цього страждають діти, оскільки їхня реакція на
стресові події має специфічні особливості. У закладах освіти є
можливість своєчасно виявляти учнів із проявами психологічної
травми, надавати їм необхідну підтримку та створювати умови для
покращення психічного добробуту всіх здобувачів освіти. |
Опис: | Руденко Ю. Ю. Соціально-психологічні наслідки воєнної агресії
у дітей шкільного віку // Психологія і соціальна робота у ХХІ столітті : зб. наук. матеріалів ІІ Міжнарод. наук.-практ. форуму (20-22 листопада 2024 р., м. Полтава). Полтава, 2024. С. 469-473. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/26591 |
Розташовується у зібраннях: | Психологія і соціальна робота у ХХІ столітті (2024)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|