DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Витоки педагогічної майстерності >
2024(34) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/26536
|
Назва: | Мистецько-творча компетентність дошкільників: психологічні передумови і практичні аспекти формування |
Автори: | Вільхова, О.Г. Пасічніченко, А.В. |
Ключові слова: | мистецько-творча компетентність творчий потенціал дитина дошкільного віку мистецтво арт-терапія малювання музика ліплення |
Дата публікації: | 2024 |
Короткий огляд (реферат): | Стаття містить обґрунтування актуальності проблеми формування мистецько-творчої компетентності у дошкільників. Проаналізовано підходи до визначення поняття «мистецько-творча компетентність». Визначено психологічні передумови формування мистецько-творчої компетентності. Зазначено, що дошкільний вік є сенситивним для розвитку творчого потенціалу, а вікові зміни в пізнавальному, емоційному, соціальному, моторному розвитку створюють оптимальні умови для формування мистецько-творчої компетентності. Наголошено на значущості арт-терапії як ефективного інструменту, який батьки та вихователі можуть використовувати для підтримки емоційного та творчого розвитку дітей. |
Опис: | Вільхова О., Пасічніченко А. Мистецько-творча компетентність дошкільників: психологічні передумови і практичні аспекти формування. Витоки педагогічної майстерності: журнал / Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. Полтава, 2024. Випуск 34. С. 32-36. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/26536 |
Розташовується у зібраннях: | 2024(34)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|