DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Витоки педагогічної майстерності >
2024(34) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/26536

Назва: Мистецько-творча компетентність дошкільників: психологічні передумови і практичні аспекти формування
Автори: Вільхова, О.Г.
Пасічніченко, А.В.
Ключові слова: мистецько-творча компетентність
творчий потенціал
дитина дошкільного віку
мистецтво
арт-терапія
малювання
музика
ліплення
Дата публікації: 2024
Короткий огляд (реферат): Стаття містить обґрунтування актуальності проблеми формування мистецько-творчої компетентності у дошкільників. Проаналізовано підходи до визначення поняття «мистецько-творча компетентність». Визначено психологічні передумови формування мистецько-творчої компетентності. Зазначено, що дошкільний вік є сенситивним для розвитку творчого потенціалу, а вікові зміни в пізнавальному, емоційному, соціальному, моторному розвитку створюють оптимальні умови для формування мистецько-творчої компетентності. Наголошено на значущості арт-терапії як ефективного інструменту, який батьки та вихователі можуть використовувати для підтримки емоційного та творчого розвитку дітей.
Опис: Вільхова О., Пасічніченко А. Мистецько-творча компетентність дошкільників: психологічні передумови і практичні аспекти формування. Витоки педагогічної майстерності: журнал / Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. Полтава, 2024. Випуск 34. С. 32-36.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/26536
Розташовується у зібраннях:2024(34)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
VILKHOVA.pdf186,36 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок