DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Психології і соціальної роботи >
Психологія і соціальна робота у ХХІ столітті (2024) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/26472

Назва: Вплив воєнного стану на навчально-професійну мотивацію студентів
Автори: Могилат, О.Ю.
Ключові слова: воєнний стан
мотивація
мотивація до навчання
студент
освітній процес
становлення навчально-професійної мотивації студентів
Дата публікації: 2024
Короткий огляд (реферат): Війна суттєво трансформує всі сфери життя суспільства, і освітня галузь не є винятком. Навчальна і професійна мотивація студентів, які є одними із ключових факторів їхнього розвитку, піддається серйозним випробуванням через постійні стресові умови, невизначеність та зміни у соціальному середовищі. Психологічний тиск, необхідність адаптації до нових реалій та порушення звичного ритму навчання спричиняють помітне зниження інтересу до освітнього процесу, що негативно впливає на якість навчання.
Опис: Могилат О. Ю. Вплив воєнного стану на навчально-професійну мотивацію студентів // Психологія і соціальна робота у ХХІ столітті : зб. наук. матеріалів ІІ Міжнарод. наук.-практ. форуму (20-22 листопада 2024 р., м. Полтава). Полтава, 2024. С. 153-157.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/26472
Розташовується у зібраннях:Психологія і соціальна робота у ХХІ столітті (2024)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
45.pdf213,38 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок