DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Психології і соціальної роботи >
Психологія і соціальна робота у ХХІ столітті (2024) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/26459
|
Назва: | Специфіка діалогічної взаємодії студентів технічного профілю |
Автори: | Кукса, Ю.В. |
Ключові слова: | студент студент технічного профілю індекс діалогічності відносин методика «Тест комунікативних умінь» |
Дата публікації: | 2024 |
Короткий огляд (реферат): | Поняття діалогу та діалогічної взаємодії використовуються в
різних сферах. Діалог розглядається як первинна і найбільш
фундаментальна форма розвитку міжособистісної комунікації. Під час
діалогу можна обговорювати суперечливі питання, обмінюватися
думками щодо проблеми, яка потребує негайного вирішення. У
результаті формується єдине смислове поле, яке дає змогу зрозуміти не
тільки саму проблему, а й свого співрозмовника.
У сучасному суспільстві трактування діалогу відходить від
розуміння його лише як способу мовлення. Так, О. Слободянюк
акцентує на діалогічності всього людського буття та показувати діалог
як творчу взаємодію, що дозволяє отримати нові інсайти та неочікувані
ідеї в результаті зустрічі. |
Опис: | Кукса Ю. В. Специфіка діалогічної взаємодії
студентів технічного профілю // Психологія і соціальна робота у ХХІ столітті : зб. наук. матеріалів ІІ Міжнарод. наук.-практ. форуму (20-22 листопада 2024 р., м. Полтава). Полтава, 2024. С. 125-128. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/26459 |
Розташовується у зібраннях: | Психологія і соціальна робота у ХХІ столітті (2024)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|